Klachtenregeling
ComSafe Beveiligingstechniek bv. hanteert in het kader van haar werkzaamheden een klachtenbehandelingsprocedure.
Belanghebbenden kunnen hun klachten schriftelijk indienen. Dit kan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). ComSafe zal de ontvangst van de klacht binnen tien werkdagen bevestigen. Indien een klacht niet schriftelijk wordt ingediend en/of niet is onderbouwd, zal ComSafe Beveiligingstechniek bv. de klacht naar eigen goeddunken al dan niet ontvankelijk verklaren.
Wat anderen zeggen
Wij hebben nog wel eens een dringend probleem dat acuut opgelost moet worden. Dat is bij ComSafe geen probleem. - Theo
Wat anderen zeggen
Na een update bij de provider geen doormelding meer. ComSafe heeft meteen op afstand het probleem opgelost. Dat is service. - Chris
Wat anderen zeggen
ComSafe heeft altijd voor me klaar gestaan! Voor kleine of grote projecten, ze regelen alles altijd tot in de puntjes! - Bob
Wat anderen zeggen
Ze zijn altijd bereikbaar en snel ter plaatse. Ik ben zeer tevreden met ComSafe! - Angelique
Wat anderen zeggen
Alle problemen met mijn oude systeem waren écht in een mum van tijd opgelost! - Maarten